Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Και μετά λέμε να προσπαθείς...
Οκ, είμαι αισιόδοξη..
τουλάχιστον έτσι αποφάσισα να προσπαθώ!
όχι για κάτι συγκεκριμένο...
για εμένα...
για το τώρα...
και γιατί όχι, για το μετά!!
Το θέμα όμως είναι να το έχεις...
αν δεν το έχεις, τι να προσπαθήσεις??
δεν υπάρχει λόγος βασικά!!έναυσμα!!

Το κακό είναι πως δεν μπορώ το θέατρο..
Δεν είμαι καλή!!όχι για κάτι άλλο..
Θα ήθελα πολύ να ήμουν!!
Αλλά δεν μπορώ να υποκρίνομαι, όσο κι αν νιώθω οτι κουράζει!!

Τι να κάνω που δένομαι??
Δεν είμαι μόνη μου...
μέσα μου...
Και πάλι όμως...προσπαθώ...
δε θα πω με υποκατάστατα...
με ηρεμιστικά όμως, ναι!!
Ξέρεις τι όμως?? Βοηθάνε!! αρκεί να τα πάρεις με το σωστό τρόπο...
το πιο βασικό?να πιείς τα σωστά χάπια!! όχι κάτι περισσότερο που θα σε κάνει κουρέλι, όχι κάτι λιγότερο που δε θα σε πιάσει!! να βάλεις νερό στο ποτήρι σου, κι όχι ουίσκι για να τα κατεβάσεις...
την επόμενη φορά βέβαια, μπορεί να χρειαστείς άλλα χάπια, κι άλλη δοσολογία... ποτέ όμως λιγότερη!! ή τη σωστή ή παραπάνω..

Επίσης μπορεί να χρειαστεί να τα κατεβάσεις με ένα βαρύ αλκοολούχο..
εκεί βέβαια ο στόχος είναι τελείως άλλος...

Δε θα τελειώσω με κάτι άσχημο...
Ότι πιο όμορφο μου έχει συμβεί...
-Όχι μωο!! Κοτσιτάκι!!........... Βε καώς το ν....!!!
:D

Δεν υπάρχουν σχόλια: