Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Σμουρφ...
Κοίτα να δεις που σήμερα δεν είναι και τόσο καλή μέρα...
Μα ούτε κιθάρα να μη μπορώ να παίξω??
Τι να φταίει άραγε??:P
Εντάξει το χέσαμε είναι αλήθεια!!Αλλά έχει γέλιο!!:D Είναι από τα αστεία!! όχι όμορφα, αστεία όμως!!:D:D:D Έχω ρίξει κάτι γέλια τις τελευταίες μέρες... Μόνο στην ιδέα, και στα πλεονεκτήματα, κάνω κάτι (χαζο)χαρές!! Τουλάχιστον θα περάσουμε στις πανελλήνιες!!:D:D:D:D Ορίστε!! και που να το έκανα και επίτηδες!!
(πονηρό!!)χεχε στην έσκασα!!
Εγώ το είπα!! Θα λες με μια πραγματική απόγνωση"γιατί σε εμένα ρε γαμώτο!!!!!!??????"
Κι όχι προσωρινά!! Γενικά!! Δεν είμαι εγώ άτομο ρε παιδί μου!! Ούτε η Παναγία τέτοιο πράγμα!!!xaxaxa
Βασού!! Τι λες??:D:D:D Θέλω να συγγενέψουμε!! Να γίνουμε... πως θα το πεις αυτό???
(πρόσεχε τι λες!! με μέτρο!!χαχα!!)
Κοίτα να δεις που πάλι μου έφτιαξε η διάθεση να τα σκέφτομαι μόνη μου!! αυτό θα πει χαζοχαρούμενο... ε??? λες να είναι σύμπτωμα???:S
Α!! Για να λύσω και κάποιες απορίες!! Ανακάλυψα το "γιατί αυτές οι καταθλίψεις τον τελευταίο καιρό!!" χαχα έλεος!!
Στην τελική να δεις που θα λέμε βλακείες, αλλά έτσι ρε παιδί μου!! να το διασκεδάσουμε!! :D:D:D
Να βλέπουμε τα συμπτώματα, να γελάμε με την γκαντεμιά (κοίτα να δεις που πριν κάμποσους μήνες το έλεγα τύχη... αν και πάλι το θεωρώ τύχη αλλά δε μπορώ να μπω στο mood!! κι όχι μόνο εγώ!!!!!!:D)
Άντε!! Το επόμενό μου ποστ θα είναι το αποτέλεσμα!! (φοβάμαι τα... όχι το ρυάκι!!!!:P)
ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ!!!:D

4 σχόλια:

βασιλική είπε...

Αν είναι κορίτσι:
-Νεφέλη
-Μελίνα
Αν είναι αγόρι:
-Ορφέας
-Άγγελος

Η βάφτιση θα γίνει στο Λουμπαρδιάρη υπό το φως του φεγγαριού στη σκιά της Ακρόπολης.Ο μπουφές θα περιλαμβάνει τυροπιτάκια,ζαμπονοτυροπιτάκια και λουκανικοπιτάκια για να ευχαριστηθεί και ο ευτυχισμένος πατηρ που είναι του αθλήματος.(θα ξεχάσω εγώ στο odeon τη φράση"θέλω λουκάνικοοο"??)
Εγώ(σα νονά) θα επιθυμόυσα να μην έρθω σε επαφή με το θείο βρέφος αλλά να παρακολουθώ από μακρυά τις ιερές διαδικασίες.
Θα πραγματοποιηθεί έρανος για τα έξοδα του μωρού.
Για το δώρο μου θα μιλήσουμε από κοντά.
Το καλό με την υπόθεση είναι οτι το μωρό είναι καρπός έρωτα μιας βλάχας και ενός πακιστανού οπότε το image μου θα αποκτήσει άλλο κύρος στους κοσμικόυς κύκλους της Αθήνας που συχνάζω..
"Η πανέμορφη Βάσω de la franco υποστηρίζει τις μειονότητες"Φωτογραφίες,συνεντεύξεις.
Η τηλεθέαση φλέγεται!Η Τατιάνα και η Χριστίνα με χειροκροτάνε..Ακόμα και η Πετρούλα παραιτείται.ΔΕΟΣ ΔΕΟΣ ΔΕΟΣ!!!!!!ΔΟΞΑ!

Γιώργος Π. είπε...

Μετά μου λες εμένα ότι είμαι φτιαγμένος όταν γελάω χωρίς λόγο στο τηλέφωνο…
Κοκαΐνη?

Με ‘γεια . Καλό τάξιδο. Τα μούλικο ντε…

Αυγου είπε...

Ρε!!ρεεεεεεεεεε!! μ'αρέσει που το λέω κι όλας.... ΜΕ ΜΕΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟ!! κι όχι με μετρό!! έλεος ρε παλαβά both!! και για να σας απογοητεύσω!! σας την έσκασε!! δεν είναι!!
Και γιώργο.... για να σου πω!! δεν το λέμε μούλικο!! άντε τώρα!! απο ζουζούνι και άνω!!:D

βασιλική είπε...

Μα εσύ είσαι όντως φτιαγμένος όταν γελάς χωρίς λόγο στο τηλέφωνο..
Εγώ είμαι απλά από μόνη μου ναρκωτικό..Εξ΄ου και το κείμενο..