Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

Αφιερωμένο σε λίγες όμορφες μέρες και στιγμές...

Πέρασε καιρός που θέλω να γράψω...
Σκέφτηκα πολλά...
Πρωτοχρονιά πέρασε όμορφα... ομορφότερα από κάθε άλλη πρωτοχρονιά...τουλάχιστον των τριών τελευταίων χρόνων που μπορώ να θυμηθώ...
Σκεφτόμουν όμως... τελικά τι αξία έχει μια μέρα που όοοοοολοι γιορτάζουν, και την επόμενη έχουν όλα ξεχαστεί?? ο χρόνος δεν αλλάζει για τον κόσμο, αλλά για εσένα... έστω για να βάλεις νέους στόχους, να κάνεις νέα όνειρα, και να θέσεις νέα "θέλω" στον εαυτό σου...
Ίσως αυτή η πρωτοχρονιά να πέρασε έτσι όμορφα, γιατί έκανα κάτι που είχα χρόνια να κάνω...
τώρα που το σκέφτομαι, σίγουρα γι' αυτό ήταν τόσο όμορφη! ήρθε ξανά ένας αναμενόμενος άγιος Βασίλης, που άφησε δώρα και στο δέντρο μου, αλλά και μέσα μου... το θες καρδιά?ψυχή?? κάπου εκεί ανάμεσα τέλος πάντων!!

Πριν τελειώσει ο χρόνος, ένιωσα τα χρόνια μου να με βαραίνουν.. κι αυτό?? λόγω των ανθρώπων που ουσιαστικά δε σημαίνουν κάτι για εμένα, αλλά όπως και να έχει μεγάλωσα μαζί τους... τους είδα να μεγαλώνουν και να φτάνουν σε καταστάσεις που για εμένα τις θεωρούσα πολύ μακριά... νομίζω όμως ότι τελικά δεν είναι τόσο, κι ότι όλα θα γίνουν πριν τα πάρω χαμπάρι... κι αυτό το επιβεβαίωσα κι από εμένα... από τη ζωή μου...
πρώτη φορά ένιωσα πως αρχίζω να μοιάζω στη μητέρα μου... μητέρα...!! ευθύνες, ένα σπίτι, όχι μόνος σου πλέον να φροντίζεις αποκλειστικά εσένα και να παίρνεις τηλέφωνο τις φίλες σου για να γελάσετε με την ψυχή σας!! πλέον είχες να μαγειρεύεις, να κάνεις πρόγραμμα, να να να...
είχε πλάκα όμως!! η όλη φάση!!:D

φυσικά και μου έλειψαν κάποια άτομα (γκουχ μικρό κουσκουμπίνι) και συνεχίζουν!!
και μια αλήθεια... η ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ μέρα... 3 Γενάρη... Με τα δυο άτομα που αγαπάω περισσότερο... ότι τελειότερο... Βάσω μου ελπίζω κι εσένα να σου άρεσε το ίδιο πολύ... και να ξέφυγες αρκετά... η ταινία δεν την πάλεψε φυσικά, αλλά το disco boy, το αυτοκίνητο που μας έκανε λούτσα, ο ζιγκι (το σαλιγκάρι ε??) η πόρνη (αισχύνομαι...:$), το κουδούνι... δεν πρόκειται να τα ξεχάσω όλα αυτά... ήταν απο τις πιο όμορφες μέρες των τελευταίων 365 ημερών (τουλάχιστον)!!
Σ'αγαπάω και θέλω πάντα να είσαι καλά... και οι δυο σας!
Με κάνετε πραγματικά ευτυχισμένη!!
Μόνο που... "μόνο όταν είσαι εσύ καλά είμαι κι εγώ!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: