Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009


Καλωσήρθες... ξανά... εσύ είσαι? ή μήπως κάτι που σου μοιάζει??
Αν μου έλειψες?? δεν ξέρω... μάλλον όχι... συγγνώμη που σε πληγώνω... κι εσύ το ίδιο κάνεις...
Δε σ'αγαπάω... το ξέρω ακούγεται σκληρό... σκέψου να το νιώσεις όμως... έστω και για μια στιγμή...
εγώ??? δεν ξέρω!! όχι!! και αυτός είναι ο λόγος που σε κατηγορώ τώρα... βαρέθηκα να έρχεσαι συνέχεια... δεν είναι όμορφο αυτό που κάνεις... άτιμο!!
Μου λείπουν... όχι εσύ... οι εχθροί σου... που τυχαίνει να είναι οι καλύτεροί μου φίλοι... και αφού σε μισώ... γιατί είσαι εδώ??? ναι... περνάς καλά... εμένα όμως δε με ρωτάς... θα μου πεις... πάντα έτσι γίνεται στη ζωή... σωστά...
Ελπίζω να μαζέψεις τα πράγματά σου σύντομα και να ξεκουμπιστείς απο εδώ... κοιμήθηκες εδώ χθες... καιρός σου είναι...
Υ.Γ1: Διώξ' την... σε παρακαλώ... αυτή με φοβίζει τώρα...
Υ.Γ2: Συγγνώμη μικρό μου...

1 σχόλιο:

βασιλική είπε...

Μαζί θα τη διώχνουμε όταν χρειάζεται και μαζί θα τη κρατάμε όταν πρέπει.
Δεν υπάρχει λόγος για συγγνώμη.