Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Μου λείπεις... πολύ... Κάτι τέτοιες ώρες σε επιζητώ... κι εσύ συνεχίζεις να μην προσφέρεσαι... Η γαλήνη που μου δίνεις όταν είμαι μόνη μου, αξεπέραστη... το ίδιο και η ευτυχία όταν είμαστε παρέα... Είσαι μέσα σε κάθε όνειρό μου... ελπίζω να το ξέρεις... να το έχεις καταλάβει...
Θέλω να σε δω... πότε θα καλοκαιριάσει επιτέλους... να ζήσουμε ξανά αυτές τις μοναδικές στιγμές... που ήμασταν εγώ κι εσύ μόνο... τι κι αν γύρω μας υπήρχε κόσμος να διασκεδάζει και να φωνάζει (και πάλι χάρη σ' εσένα!!)... ήμασταν οι δυο μας να μελαγχολούμε και με τη σοφία σου να μου διευρύνεις τους ορίζοντες... εγώ σιωπηλή κι εσύ να μου ψιθυρίζεις κάτι... πολλά!! κάθε φορά ερμήνευα διαφορετικά τα λόγια σου... τόσο όμορφες κουβέντες... τις πιο ωραίες που μπορώ να κάνω... σου μιλάω σοβαρά... μη φωνάξεις...
μα... ακόμα κι όταν φώναζες... σπάνιο βέβαια για τις όμορφες μέρες... ήσουν τόσο γλυκιά... πάντα κατάφερνες και συμβάδιζες με τη δική μου ψυχολογία.. η μάλλον όχι!! πάντα με επηρέαζες! με έκανες να συμμετέχω στη δική σου ψυχολογία, και τελικά πάντα ήμασταν τόσο ίδιες... με ηρεμούσες απλά μιλώντας μου... η αλήθεια είναι πως το να σε νιώθω πάνω μου, μου προκαλεί ένα όμορφο συναίσθημα... μια αθώα ηδονή!! τότε όμως άλλα ζητώ, κι αλλού καταλήγω... προτιμώ να σε κοιτώ λοιπόν, έστω κι αν στερηθώ αυτή την ευχαρίστηση... Θα ήθελα πολύ να γνωρίσεις τους ανθρώπους που αγαπάω... να μας δεις στις σωστές στιγμές μας... και ξέρεις τι?? θα ήθελα πολύ να σε εκθεάζω μαζί τους, γιατί το αξίζεις... και το ξέρουμε όλοι μας!! Συναντηθήκαμε οι τρεις μας ένα βράδυ... ένιωσα απόλυτα ευτυχισμένη... και το εννοώ!! Θα μας δεις μια μέρα μαζί όλους... δε θα είμαστε μόνο οι τρεις μας!! στο υπόσχομαι!!

Μου λείπεις...
Στιγμές που τις περιμένω 10 μήνες κοντά... κάθε χρόνο...
Μου λείπεις...


Καληνύχτα βασίλισσα του κόσμου μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: