Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2008

Ουφ... άλλη μια βδομάδα φτάνει στο τέλος της... γρήγορα μου πέρασε... και μονότονα ίσως... χωρίς σχεδόν καμία αλλαγή... Να πω την αλήθεια?? Δε θέλω και τόσο τις αλλαγές πλέον... ότι αλλάζει, χειροτερεύει τελευταία!! καλύτερα λοιπόν έτσι!!:)
Ομολογώ πως η βδομάδα αυτή ήταν βδομάδα απουσίας και λησμονιάς!!Έχασα πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα... μόνο σαν οντότητες όμως... όχι όμως σαν ψυχές, σαν θύμηση και προπάντων σαν αγάπη!! Νομίζω πως όλοι ήταν αυτή τη βδομάδα μαζί μου και απο τις τρεις πλευρές!!
Το ευχάριστο είναι η άδειά μου!!! 1-6 Γενάρη, θα απολαμβάνω την ελευθερία μου!! Θα πάω όλο και κάπου, θα δω εσένα(αν όχι το πιο ευχάριστο απο τα καλύτερα πράγματα που έχω να σκέφτομαι)...
μετράω τις μέρες για τις γιορτές!! ακόμα και για να ζήσω ξανά τη γιορτινή ατμόσφαιρα που, εστω και για λίγες μέρες, σπάει το γκρίζο με λίγο χρώμα... Να ζήσουμε την τρέλα με τη μικρή μου ελπίδα, κάνοντας καρουζέλ μαζί με τα παιδάκια, τρώγοντας ζαχαρωτά και creme brulee(δεν ξέρω τι λες.. θα φάμε ειδικά το δεύτερο)...
ένα όνειρό μου επίσης θα γίνει πραγματικότητα... ελπίζω... όνειρο ενός χρόνου, που μόνο τα χαρτιά μου το ξέρουν... κι εγώ...άντε και 2-3 άνθρωποι ακόμα... Στην αναμονή λοιπόν...


Τα καλύτερα είναι αυτά που ακόμα δεν έχουν ερθεί
γιατί κρύβεται το αύριο σ'ότι έχω ονειρευτεί....

1 σχόλιο:

βασιλική είπε...

Και καρουζέλ θα κάνουμε,και ζαχαρωτά θα φάμε,και καστανάκια και καλαμπόκια μέσα στο κρύο,και για καφέδες θα πάμε,και σε μουσικές σκηνές και μια χαρά θα τη περάσουμε.
Μαζί να μαστε και όλα θα γίνουν!
Αχ ρε Αυγού μου.Σκεφτόμουν προχτές πόσα έχουμε ονειρευτεί στη ζωή μας.Πόσα σχέδια έχουμε αρχίσει να κάνουμε και μένανε πάντα στη μέση..Δε ξέρω.Τελευταία όμως το χω βάλει πείσμα.Ότι λέμε θα το κάνουμε.Δεν είναι έπαρση ούτε εγωισμός.Ανάγκη είναι.
(σνιφ σνιφ:()