Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Πανσέληνος...


Στη μέση ενός μικρού σπιτιού, που 'χω νοικιάσει
Το γέλιο ενός μωρού παιδιού με έχει αγκαλιάσει
Τα ζήτησα όλα απ' τη ζωή μου, τα πλήρωσα με την ψυχή μου
Να έχει ένα τόπο η καρδιά πριν να γεράσει

Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
Είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
Το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
Το λάγνο ψέμα σου που τα 'κανε όλα ωραία

Είναι σκληρό για μια γυναίκα να 'ναι μόνη
Στο λεω τώρα που η αλήθεια δεν θυμώνει
Όση και να 'ναι η δύναμη μου, θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου
Η μοναξιά στήνει παγίδες και πληγώνει

Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
Το σπίτι μου έρημο να κάνουμε παρέα
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
Το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
Το λάγνο ψέμα σου που τα 'κανε όλα ωραία


Τώρα ίσως καταλαβαίνω τι εννοούσε η αοιδός... Δεν είναι η πανσέληνος όπως ο τίτλος υποστηρίζει... Υπάρχει μοναξιά γύρω... Η πλάκα είναι πως σιωπηλά την αγαπάμε και τη δεχόμαστε!! Αν δεν ήταν έτσι, θα είχαμε ήδη κάνει την επανάστασή μας!!"...το σπίτι μου έρημο μα κάνουμε παρέα.." ω ναι!! είναι αλήθεια!! τώρα νιώθω οτι είμαστε μαζί...πρώτη φορά...!!! "Είναι -όμως- αλλοιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα..." Κι αν υπαρχουν και τα δυο εν τέλει?? και σιωπή και "υποτιθέμενη" παρέα? τότε τι συμβαίνει?? μάλλον δεν είναι η σωστή παρέα... ναι...


Είναι σκληρό για μια γυναίκα να 'ναι μόνη
Στο λεω τώρα που η αλήθεια δεν θυμώνει
Όση και να 'ναι η δύναμη μου, θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου

2 σχόλια:

βασιλική είπε...

Είναι σκληρό για μια γυναίκα να ναι μόνη;;;Για έναν άντρα να δεις..(ναι ναι ειμαι αισχρη το ξερω!!).
Άκου να δεις Αυγοτουλίπα μου.Είχαμε μια κουβεντούλα πριν θυμάσαι;;Και να χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο μόνη σου δεν είσαι.Δε θα σου πω πολλά.Μόνο 3 πράγματα.
1)Η οικογένεια δεν είναι αυτή που σε αγαπάει πάντα.Επηρεαζόμενη από αυτή την άποψη πρέπει να νιώθεις τρομερά τυχερή.Γιατί εσένα όχι μόνο σε αγαπάει,όχι μόνο τρέμει μη σε χάσει αλλά πάνω σου έχουν χτίσει τα πιο μεγάλα όνειρα τους.ίσως να μην είσαι εσύ σε θεση να το αντιληθείς.
2)Γκούχου..γκούχου..Εγώ και η Εύη στο ποτάμι κατουρήσαμε;;Και μόνο η υπαρξη αυτού του σχολίου κάτι πρέπει να σου λέει κυρά μου!!
3)Αν εσύ μετράς τη μοναξιά σε χιλιόμετρα τότε κάνεις μεγάλο λάθος.Ναι έχει σημασία να σε αγγίζει ο άλλος.Αλλά δε σημαίνει απαραίτητα ένα άγγιγμα οτι τον αισθάνεσαι κιόλας.Είσαι δεν είσαι με τον άλλον κοντά και μόνο η έννοια που σου βάζει και μονο το γεγονός οτι σε βάζει στη διαδικασία να κάνεις όνειρα και σχέδια σημαίνει οτι αυτός ο άνθρωπος όχι μόνο είναι κοντά σου αλλά ειναι και μέσα σου.
(αλλαγή παραγράφου)Και στη τελική αμα εισαι χαζη και δε καταλαβαίνεις πόσα άτομα σε αγαπάνε δε σου φταίμε εμείς:P:P:P:P

βασιλική είπε...

αντιληφθείς,αντιληφθείς,αντιληφθείς,αντιληφθείς
Άντε απο κει!:D:D:D