Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008...



Έχω την εντύπωση πως αυτό το π(σ)κ ήταν το καλύτερο της περιόδου!! είχε γέλιο...πολύ γέλιο...ανθρώπους δίπλα μου... τσακωμούς, ανεβασμένη πίεση...:p δεν μπορώ να πω!! η καλή μέρα όμως από το πρωί φαίνεται!!
Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε μια απο τις ευχές μου!! Η Ακτή Πειραιώς δέχτηκε τις αφεντιές μας!! 3 πιτσιρίκια (Αυγού, Βαχιου and Evan) πέρασαν τις πύλες της μουσικής σκηνής για να θαυμάσουν τους εξής: ΘΗΒΑΙΟ, Ζουγανέλη, Μπουλά, Καλυβάτση και Παπακωνσταντίνου... τον τελευταίο βέβαια θα προτιμούσαμε να μην υπήρχε καν, αλλά δεν πειράζει!! μέσα στα χλωρά πάντα υπάρχουν και τα ξερά...:P Τα λόγια περιττά νομίζω... ήταν κορυφαίοι ομολογώ, ειδικά Καλυβάτσης-Ζουγανέλης-Θηβαίος... κατ' εμέ πάντα!! Εντάξει ειδικά οι δύο πρώτοι είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες (με την καλή έννοια πάντα) και προσωπικά πέθανα στα γέλια!! Επίσης περιττό να πω οτι θα ξαναπάμε... δεν το βαριέμαι με την καμία!!!




Η Κυριακή πάλι... αλλιώς την περίμενα, αλλιώς ήρθε!! Θα μπορούσε φυσικά να είναι καλύτερη, αλλά κάλλιστα και χειρότερη!! πάλι καλά τα μέρη που επισκέφθηκα today (Σαλαμίνα ή κατά κόσμον Σαλαμύκονο) μου έκαναν τη χάρη να μου θυμίσουν καταστάσεις και γεγονότα με ευχάριστο όμως αντίκτυπο μέσα μου!! ομολογώ πως περίμενα το αντίθετο... ξέρεις... κλάματα.. στενοχώρια... μπαααααα... φτου μου μη με ματιάσω!!
Τώρα έρχεται μια Δευτέρα... Δύσκολη Δευτέρα... Πρώτη μέρα δουλειάς... βαρεμάραααααα... τέσσερις ώρες ασταμάτητη ομιλία!! Δεν πειράζει!! το απόγευμα τουλάχιστον θα είναι καλύτερο!! και η Τρίτη επίσης!! Ομολογώ βέβαια πως είναι η πρώτη φορά που μου λείπει το σχολείο... τα κωλόπαιδα αύριο κάθονται!! γιορτή...ναι...σιγά τώρα... βλακείες... φυσικά βέβαια δε θέλω να ξαναγυρίσω...γιατί αν ζηλεύω 20 μέρες τους το χρόνο, τις υπόλοιπες 345 χαίρομαι για τη δουλειά μου...!!
Περιμένουμε λοιπόν τα καλύτερα!!
Υ.Γ: Χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες!!

5 σχόλια:

βασιλική είπε...

Και ξαφνικά...κοιτιέμαι στο καθρέφτη,μου κόβονται τα πόδια και...και γίνομαι Θηβαίος!!!!
:D:D:D:D:D:D
Τρομερός ο Χρηστάκης,τρομερός και ο Σάκης,οι άλλοι για το τρίτο το μακρύτερο...Άντε απο κει ο γλόμπος που θα κοροιδέψει τον Αγγελάκα!Σιγά μη σκάσω:PΑχόθμης και με κεφαλαία!

Γιώργος Π. είπε...

Dm
Να καούν τα ξερά να καούν τα χλωρά
Am
να καούν και τα παράλια
Dm
εγώ είμαι τρελός και εντός και εκτός
E Am
η ζωή μου κανενός

kai proseje den mpika kan ston kopo na bgalw ta akorda...wwwwww

Αυγου είπε...

:|:|:| αυτό το είπε ο άχρηστος ο παπακωνσταντίνου!! εδώ μιλάμε για θηβαιάκο!! σε παρακαλώ δηλαδή!!!!

βασιλική είπε...

ρε πάτε καλά και τα δυό σας;Πως μιλάτε έτσι για το Βασίλη; Έλα μη φέρω το xrononayti απο το musicheaven και σας αρχισει στα καντήλια...Παπακωνσταντινου ftw

Γιώργος Π. είπε...

Sir please, I don't want to make love
You have to go inside
μου ρίχνουν κιλίμια χαλιά

Βασίλης, Βασίλης, Βασίλης (με Ρώσικη προφορά) και ξερώ ψωμί.