Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Μια απλή μέρα της βδομάδας...


Θέση 344 καλημέρα πως μπορώ να εξυπηρετήσω?.......... Ευχαριστούμε πολύ που καλέσατε!! καλή σας μέρα!!
Παίζει να το είπα και καμιά 70αριά φορές αυτό σήμερα!!!
Δευτέρα, η δυσκολότερη μέρα της βδομάδας που όλοι ΤΟΤΕ θυμούνται τα πάντα... Και ερωτώ!!
μετά είναι περίεργο να σε παίρνουν τηλέφωνο σπίτι σου
και να σου λένε "ευχαριστώ πολύ" και να τους απαντάς
"κι εμείς που καλέσατε!!"?? χειρότερο δε, είναι σε καμιά παραγγελία βρώμικου!! πρέπει να μου απαντήσουν καμιά φορά "τι σε καλέσαμε βρε χαζή?? εσύ δεν πήρες??"...
έχω γίνει αρκετά ρεζίλι ομολογώ!!
και θα συνεχίσω κάτι μου λέει... :P

Η μέρα βέβαια πέρασε...το δύσκολο μέρος της τουλάχιστον!! Φυσικά πέρασε γρήγορα... Η Ιθάκη μου με βοήθησε...
και η Πηνελόπη μου... (αν και δε μ' αρέσουν τα γένη...) Είναι όμορφο να έχεις μια Ιθάκη... έναν τελικό στόχο... μια κορύφωση, για την οποία ζεις και περνάς τις όποιες κακουχίες του ταξιδιού... και γουστάρεις!!! στην τελική κι αυτό έχει τη γλύκα του...ζεις όμορφα πράγματα μέσα
σ' αυτό ακόμα κι αν υπάρχουν στιγμές φουρτούνας!!
Έχει και το κακό του όμως το θέμα!! Κάθε Οδυσσέας μπορεί να φτάνει στην Ιθάκη, αλλά καλείται να την αποχωριστεί ξανά!! πολύ δύσκολο...πιστέψτε με...το έζησα!!
είναι όμορφο όμως να κλαις όταν μακραίνει...
γιατί αυτό σημαίνει πως αγαπάς αυτό που φεύγει..
και γι' αυτό το λόγο δε θ' αργήσει να ξανάρθει!!


Τώρα η Ιθάκη μου
είναι μόλις 11 μέρες μακρια...

Θα μετράω τις μέρες ξανά... αυτή τη φορά με προσμονή...
κι όχι με αγωνία και άγχος!! πλέον ξέρω τι πρέπει να κάνω!!!

2 σχόλια:

Γιώργος Π. είπε...

Ιθάκη

Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.

[...]

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

βασιλική είπε...

Του χρόνου θα είμαι στον Οτε..Μόνο αυτό σου λέω..
Θα βγαίνουμε έξω θα λέει η μια "ευχαριστώ που καλέσατε" θα λεει η άλλη "εξυπηρέτηση πελατών οτέ παρακαλώ" και θα είμαστε μια ευτυχισμένη παρέα βιοποριστών.(γέλα γέλα!)